Voetnoot 4 - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van pim heuvel - WaarBenJij.nu Voetnoot 4 - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van pim heuvel - WaarBenJij.nu

Voetnoot 4

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg pim

21 Februari 2018 | Argentinië, Mendoza

We zijn in Santiago. Het busje moet worden ingeleverd. Maar eerst nog even langs de carwash. Dat gaat hier in Chilie nog met de hand. Grote sterke mannen in de weer met poetsdoek en spons. Geen gepriegel op de vierkante centimeter. Gepoetst wordt er met grote halen en bogen.
Als de doek wordt uitgewrongen lijkt het of er een heel laken door de wringer gaat.
Kim Jong komt weer helemaal fris van onder het stof tevoorschijn.
De papieren worden afgehandeld op het dropp-off punt. We hebben nu al heimwee. Op de muur van het kantoor staat met grote letters: Let THE adventure begin.
Voor de grote ijzeren zwarte poort van het Wicked Rentel all over the world ( behalve in Europa ) staat een heel klein campertje klaar voor vertrek met de tekst: This machine kills.
THE thrill has not gone. We want more !!!!!.

• 21 Februari 2018 - 07:16

Frans:

Lieve Annelies en Pim,
    Dank voor de mooie reisverslagen. Ik heb ze allemaal met veel plezier gelezen.
    Dat maakt wel erg benieuwd naar de foto’s, zeker nu ik de beschildering van jullie busje weer hoor. Een hele mooie terugreis gewenst en geniet van jullie laatste reisdagen.
    Liefs van Frans en ook Marian

• 21 Februari 2018 - 07:35

Jos En Ine:

Goede terugreis en alvast sterkte met het wennen hier!
    Maar het kleine volkje weer terugzien zal veel goed maken.
    P.S. Pas óp met Aatje tillen!!
    P.s. 2 Hopen jullie gauw weer te zien.
    Jos en Ine.

• 21 Februari 2018 - 17:34

Paul:

'We want more !!!' Dat kan ik mij erg goed voorstellen. Zulke mooie evaringen.
    Zo mooi en liefdevol beschreven. Dank daarvoor. Tot gauw

• 25 Februari 2018 - 20:29

Margarita Reyna Mogaburo:

Lieve Pim en Annelies, ik kreeg meteen het liedje van The Carwash in mijn hoofd. nog dik een week lekker genieten voor jullie. Veel plezier nog

• 27 Februari 2018 - 15:23

Hank:

Hoi Pim en Annelies,
    Ik heb genoten van jullie reisverslagjes. Toch een beetje meegenoten. Ben nu vooral benieuwd naar de foto's van het busje (en de rest natuurlijk). Hoop jullie gauw te zien.
    waarschijnlijk zijn jullie al terug als je dit leest, Tot snel.
    hug.
    Hank