voor wie het leuk vindt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pim heuvel - WaarBenJij.nu voor wie het leuk vindt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pim heuvel - WaarBenJij.nu

voor wie het leuk vindt

Door: pimenannelies

Blijf op de hoogte en volg pim

24 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,
Zoals (de meesten) van jullie weten gaan we over een maand voor een half jaar weg. We zullen jullie geregeld laten weten hoe het met ons gaat en wat we meemaken. We zullen het verslag hierover kort en puntig(maar nooit saai) houden. Als je het leuk vind log dan in op onze namen en lees ons.Liefs Pim en Annelies

• 25 Juni 2012 - 11:44

Marian:

Leuk, ik ga jullie volgen!

• 25 Juni 2012 - 18:02

Thijs:

dag pim en annelies, ja natuurlijk daar hebben we zin an!

• 26 Juni 2012 - 07:56

Inge En Ruud:

Ja,wij willen heel graag van jullie reisverhalen horen en volgen waar jullie zijn en hoe mooi het er is.

• 29 Juni 2012 - 07:47

Piet :

Ja, natuurlijk ga ik jullie reis volgen! Succes met de voorbereidingen.

• 02 Juli 2012 - 14:18

Margreet:

Hoi allebei, veel plezier met alles inpakken en weer uitpakken en dan weer... heb het goed samen geniet van alle pracht van alle landen die jullie gaan zien. Ik volg jullie liefs

• 17 Juli 2012 - 07:24

Martin:

Pimmetje Dimmetje Dee;
    als jullie gaan reizen,
    neem je dan een kakatoetje mee?

• 10 Oktober 2012 - 10:07

Anneke Snyders:

Ha Pim en Annelies,

Hier is het ook nat dus wat dat betreft geen pech. Het lijkt me heerlijk om zo samen door de wereld te zwerven op brommer en te voet. Ik geniet mee op afstand. Annelies van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vanavond zal ik op je (jullie)proosten. Ik wens je een mooi nieuw levensjaar! Veel liefs van Annie