La ultima - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van pim heuvel - WaarBenJij.nu La ultima - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van pim heuvel - WaarBenJij.nu

La ultima

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

02 Maart 2018 | Argentinië, Buenos Aires

Dat was het dan.....voorlopig althans, want reizen doet verlangen naar reizen. Met de nachtbus van wijnstad Mendoza naar Buenos Aires. Wat een stad, zo'n 13 miljoen inwoners een geschiedenis die doet duizelen. Zo ook de stad, zoveel wijken, zoveel verschillen, je valt van de ene stijl, van vroeg Frans, Empire,naar begin 19e eeuw , naar heel modern met alles daartussen.
En met dat alles daartussen bedoeling meer als bouwstijl, het gaat dan ook over het idiote verkeer, denk niet dat je veilig bent op een zebrapad en als fietser ben je loslopend wild.
We kwamen gisteren gesloopt thuis na twee uur door de smog, en dat na godbetert het twee maanden gezonde lucht.
Vast wennen voor ons eigen vervuilde dorp zei ik optimistisch.
Dat was het vastgoed en het niet goed, nu de mensen, wij vallen hier niet op, je ziet hier alle kleuren, het doet deels Europees aan en wat koffie coole tenten, bierbuiken en mode winkels lopen ze hier volgens mij voor op ons.
Let maar op, deze zomer loopt vrouwelijk Nederland ook weer op enorme plateauzolen...
Het is leven en laten leven, ik vind zelf de mensen in Chili vriendelijker, alhoewel, we hebben mazzel met een b&b die dat laatste zeker vertegenwoordigd.
We vliegen morgen terug , van 35+ naar beetje onder min en we hebben wel zin.
We kijken terug op een geweldige reis ,dank voor jullie fijne reacties, we zien elkaar snel en de volgende reis ga ik weer zo af en toe wat schrijven, duurt nog wel even maar gaat zeker(?) gebeuren,
Suerte por todos,
Pim

• 02 Maart 2018 - 22:43

Anneke:

Heerlijk dat jullie het goed hebben gehad. Op afstand heb ik zeker mee genoten. Maar.....ook heerlijk jullie weer dichtbij te hebben. Veilige reis en tot gauw, liefs

• 02 Maart 2018 - 23:09

Peter:

Hartstikke leuke relaas. en heel fijn om jullie gauw weer 'ns te zien. Welkom thuis, jullie hebben niets gemist / wij hebben jullie wel gemist. xoxox

• 02 Maart 2018 - 23:42

Hank:

Bedankt voor de mooie verhalen en goede reis terug.
    Tot vlug.

• 03 Maart 2018 - 09:21

Ruud:

Ha Pimmie en Annelies, genoten van jullie avonturen, deels ook in Bali waar we net van terug zijn. De overgang valt niet mee! Een temperatuurverschil van zo'n 32 graden! Oeps. Anyway, veilige terugreis en snel maar eens even verhalen delen !!

Liefs, Inge en Ruud

• 04 Maart 2018 - 12:57

Hannah:

Dank voor de mooie verhalen! Graag meer tijdens een rondje Hoep binnenkort? Zal Gav ook wel voor te porren zijn! X

• 08 Maart 2018 - 13:43

Piet:

Hoi Pim en Annelies, alweer op de terugreis! 5 dagen geleden was het bij ons nog 8 graden onder 0 .
    En iedereen griep. Jullie moet daar op bedacht zijn. Dank voor jullie mooie reisverhalen en tot gauw.
    Kisses Piet